BLONDINBELLA

Igår, när jag läste blondinbellas blogg, blev jag upprödare än vanligt. I inlägget "Varför kan inte kommersiella saker få vara coolt?" hoppar hon inte bara på Idol-Lars, utan även oss som gillar (enligt henne) "konstig musik", såsom Babyshambles. Hon säger att Idol-Lars beter sig arrogant, men hon själv då? Det enda hon kan stava till är hur bra hon är, hur vacker hon är, hur framgångsrik hon är och blablabla. Och alla vi som inte lever som henne lever "ett mellanmjölksliv". Blondinbella är bara en stor fejk. Hon vet precis hur hon ska göra för att locka läsare. Som det där "övergreppet" i Italien. Såfort läsarstatistiken börjar dala, nämner hon något om övergreppet och lockar på så sätt mer läsare.

Och det där med hennes "bloggpaus" hon hade nyss, det var också bara ett knep för att locka läsare. Hon är inte dum, hon vet hur hon ska göra. Och blondinbella, Lars är så jävla mycket coolare än dig och det vet du. Det är därför du valt att hänga ut honom i din blogg, på samma sätt som jag hänger ut dig.

Babyshambles - Delivery. Sådan musik behövs det mer av.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså du verkar inte så lite blåst. Lars är min favorit i idol, men jag kan hålla med blondinbella om att han inte passar in i idol. idol är ett fjortisprogram, som ska erbjuda musik som hela sverige känner till. för tro mig, idol skulle inte vara ett så stort program om 90% av folket i sverige inte kände igen musiken som spelades. babyshambles kanske skulle passa bättre i england. och du, ta inte åt dig av vad blondinbella skriver. du är itne lite svag om hon lyckas påverka dig så himla mycket ;D hahahah

2008-11-05 @ 13:14:44
Postat av: CiNODOR

Jag? Blåst? Hm lilla vän du säger emot dig själv. Är jag svag som reagerar? Hon påverkar mig inte, om du läser ordentligt så ser du att hon inte påverkat mig. Bara fått mig att reagera. Och du, du reagerar ju på samma sätt över mitt bloginlägg som jag gjorde med Blondinbella? Stackars dig människa, du är lika svag som mig :)

2008-11-05 @ 19:24:32
URL: http://iheartagram.blogg.se/
Postat av: saos

Just därför borde folk försöka o inte bry sig så mkt :D för de är ju att folk har en åsikt /blir upprörda som hon tjänar pengar på.

2008-11-06 @ 03:42:01
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: CiNODOR

Där har du fel. Hon tjänar inte en krona på att min lilla blogg skriver ett utlägg om henne :) Ingen läser ju ändå.

2008-11-07 @ 07:07:08
URL: http://iheartagram.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag säger inte emot mig själv. du skriver så mycket dåligt om blondinbella, men ändå läser du hennes blogg. det är korkat. att jag råkar klicka in mig på din blogg var bara ett misstag. men du går in på blondinbellas blogg för att du uppenbarligen älskar att känna dig provocerad :D hahah

2008-11-10 @ 15:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0