GOD MORGON

Tänkte slänga in ett kort inlägg här på morgonen. Jag hinner ju inte blogga så ofta känns det som. Ville bara berätta om en sak som hände på min praktik i fredags. Tony erbjöd mig att få en häst, Billy The Swede. En 8-årig valack, ska tydligen vara en väldigt fin ridhäst. Har gått på travet.. Jag tackade nej, det räcker med Lorden. Knappt jag har tid för honom ens :)

Det roliga var att jag kollade upp den här Billy The Swede. Både Lasse & Chribbe (Som är i stallet jag är på fritiden) har kört denna häst i lopp. Vilket jag tyckte var lite roligt :) Världen är bra liten!


Chribbe & Billy The Swede

Kommentarer
Postat av: Ebba

Tack! Tror du att du kommer börja lyssna på TH igen nu när dom släpper en ny CD? Jag är 15.

Kram!<3

2008-11-09 @ 10:09:13
URL: http://byebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0